Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Σκεπτομορφικός Κόσμος / Αστρικό & Νοητικό Σώμα

Σκεπτομορφικός Κόσμος / Αστρικό & Νοητικό Σώμα

Οι (2) φορείς του ανθρώπου που ευθύνονται για τις σκεπτομορφές
Το ΑΣΤΡΙΚΟ & ΝΟΗΤΙΚΟ σώμα.
Στο μεν πρώτο φωλιάζουν οι προσωπικές & εγωϊστικές μας επιθυμίες ενώ στο δεύτερο οι σκέψεις μας.
Οι μορφές που παράγονται μπορεί να αποτελούνται μόνο από νοητική ύλη ή από νοητική και αστρική. Οι σκεπτομορφές λοιπόν περιέχουν ύλη και απ' τα δυο επίπεδα.
Κάθε καλά διαμορφωμένη σκέψη προκαλεί (2) αποτελέσματα: 
1.Την ακτινοβολούσα δόνηση και 2.Την κυματοειδή μορφή.
Η δόνηση που παράγει το Νοητικό Σώμα συνοδεύεται από ένα χρωματικό αποτέλεσμα. Αυτή η δόνηση τείνει να αναπαράγει το ρυθμό της σ' όλα τα νοητικά σώματα όπου μπορεί να επεκτείνει την επιρροή της!
Έτσι εξηγείται η λήψη σκέψεών μας "ασυνείδητα" από μια πηγή που δονεί ανάλογες σκέψεις. Και μόνο με τον συντονισμό μας σε όμοιες δονήσεις/εκπομπές μ' άλλες σκεπτομορφές η διάδοση και επιρροή αυτών είναι ένα ανοιχτό κανάλι ανταλλαγής πληροφοριών. 
Χμμ, εδώ ίσως κατανοήσουμε την Δεξαμενή του Συλλογικού Ασυνείδητου!
Η δόνηση φέρει μέσα της, όχι το περιεχόμενο της σκέψης αλλά το χαρακτήρα της. Έτσι π.χ. τα κύματα σκεπτο-συγκινήσεων που εκπέμπει ένας Ινδουϊστής σε λατρευτική έκσταση για τον Κρίσνα , τείνει να διεγείρει λατρευτικά συναισθήματα σ' όλους όσους δέχονται την επιρροή και αυτό μπορεί ν' αφορά και την επιρροή ενός Χριστιανού για τον Χριστό, ενός Βουδιστή για τον Βούδα κλπ.
Το αποτέλεσμα αυτών των δονήσεων εξαρτιέται κυρίως από την ακρίβεια της σκεπτο-συγκίνησης καθώς και από την ποσότητα της δύναμης που εμπεριέχεται, δηλαδή το συναισθηματικό φορτίο.
Αυτές οι δονήσεις παράγουν αποτελέσματα σε αναλογία προς τον κύβο της απόστασης και όχι του τετραγώνου, λόγω της 4ης διάστασης που μπαίνει στο παιχνίδι.
Η απόσταση που μπορεί να φτάσει ένα κύμα σκέψης εξαρτιέται κι απ' την αντίσταση που θα συναντήσει. 
Η Κυματοειδής Μορφή, παράγεται απ' το Νοητικό σώμα που δονούμενο προβάλλει ένα μέρος του Εαυτού του και η δύναμή της καθορίζεται από τη φύση της Σκέψης!
Αυτό έλκει γύρω του Ύλη αντίστοιχης τάξης λεπτότητας που συλλέγεται απ' τη στοιχειακή ουσία του περιβάλλοντος του Νοητικού Επιπέδου. Αυτό αντιστοιχεί σε μια σκεπτο-μορφή απλή και καθαρή, αποτελούμενη αποκλειστικά απο Νοητική Ύλη. Εάν αυτή αποτελείται από τα λεπτότερα είδη Ύλης, έχει μεγάλη δύναμη και πολλή ενέργεια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πολύ αποτελεσματικό μέσο εαν κατευθυνθεί απο μια σταθερή και ισχυρή θέληση.
Όταν λοιπόν, κατευθύνω την ενέργειά μου προς αντικείμενα τα οποία επιθυμώ ή είμαι απασχολημένος, - η  σε εμπαθής συγκινησιακές δραστηριότητες, παράγεται στο Αστρικό μου σώμα προβολή! Το Αστρικό σώμα προβάλλει μέρος του εαυτού του στη συνέχεια το οποίο περιτυλίγεται απο στοιχειακή ουσία του αστρικού περιβάλλοντος. 
Τέτοιες σκεπτομορφές είναι ο καρπός του ΚΑΜΑ-ΜΑΝΑΣ, του νου που ελέγχεται απο τη ζωική φύση, Μάνας που ελέγχεται από το Κάμα. Αυτή η μορφή "σκέψης-επιθυμίας", έχει για σώμα της τη στοιχειακή ουσία και για ψυχή της την επιθυμία ή το πάθος που παρήγαγε.
Αυτά τα δύο είδη σκεπτομορφών, καθαρά Νοητικές ή Ανάμεικτες με επιθυμία, λέγονται Τεχνητά Στοιχειακά!
Βέβαια λίγες είναι οι σκέψεις που στερούνται επιθυμιών, παθών ή συγκινήσεων.
Οι Στοιχειακές Ουσίες του Αστρικού και Νοητικού Επιπέδου διαθέτουν μια δική τους ημι-έξυπνη ζωή, αντιδρώντας εύκολα στην επίδραση της ανθρώπινης σκέψης & της επιθυμίας. 
Συνεπώς, κάθε παλμός που εκπέμπεται απ'το Νοητικό ή το Αστρικό σώμα του ανθρώπου, καλύπτεται άμεσα από ένα προσωρινό σώμα Στοιχειακής Ουσίας.
Αυτά τα Τεχνητά Στοιχειακά, γίνονται έτσι για ένα χρονικό διάστημα, ένα είδος ζωντανών πλασμάτων, οντότητες έντονα ενεργές που παίρνουν ψυχή απ'τις ιδέες που τα παρήγαγαν.
Οι ενορατικοί τα συγχέουμε συχνά με τις πραγματικές οντότητες.
Όταν σκεπτόμαστε π.χ. ένα βιβλίο, ένα σπίτι, ένα τοπίο κλπ και η εικόνα κυματίζει στο Ανώτερο μέρος του Νοητικού σώματος, στο ύψος των ματιών μας,  παραμένει έτσι για όσο το σκεφτόμαστε και γενικά για λίγο καιρό μετά. Δηλαδή η διάρκεια ζωής της εξαρτιέται από την ένταση και την ακρίβεια της σκέψης!
Η μορφή είναι αντικειμενική και μπορεί να γίνει ορατή από οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο που διαθέτει Νοητική Όραση.
Δηλαδή το τεχνητό στοιχειακό όταν έρθει ένα Νοητικό ή Αστρικό σώμα, του ξεφορτώνει τη Νοητική ή συγκινησιακή ενέργεια που περικλύει.
Βασικές ΑΡΧΕΣ δημιουργίας των σκεπτο-συγκινησιακών μορφών είναι:
1.ΤΟ ΧΡΩΜΑ (καθορίζει την ποιότητα της σκέψης ή συγκίνησης)
2.Η ΜΟΡΦΗ  (καθορίζεται από τη φύση της σκέψης ή της συγκίνησης)
3.Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (η οποία ορίζεται από την ακρίβεια της σκέψης ή της συγκίνησης).
Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ της ζωής μιας σκεπτομορφής εξαρτιέται: 
1. Απ'την αρχική της Ένταση και 
2. Απ' την ενέργεια που συνεχίζει να την τροφοδοτεί με την επαναληψιμότητα της σκέψης είτε από τον ίδιο το δημιουργό της είτε από τους άλλους.
Όταν τροφοδοτούμε συνεχώς μια σκεπτομορφή τότε αυτή αποκτά μεγάλη σταθερότητα κι αυτό συνεπάγεται την αντιστροφή επίδρασή της στο δημιουργό της, διότι τείνει να προκαλέσει την επανάληψη της συγκίνησης που την είχε δημιουργήσει. Μόνο που επιρρεάζει όχι μόνο το δημιουργό της αλλά κι όλους τους ανθρώπους με τους οποίους έρχεται σ' επαφή.
Σ' αυτό το σημείο ίσως κατανοήσουμε καλύτερα το πώς αλλάζουν οι συνθήκες Υλοποίησης ενός στόχου μας, και μόνο με την σκεπτομορφική παρέμβαση τρίτων ανθρώπων.
Μια λαϊκή ρήση, θέλει αυτό που στοχεύουμε να υλοποιήσουμε, να το ξέρουμε μονάχα εμείς και ο θεός :).
Ακόμη και η λεκτική μας έκφραση της όποιας επιθυμίας μας θέλουμε υλοποιήσουμε, αποτελεί διαρροή της έντασης της σκεπτομορφής/σκεπτο-συγκίνησής μας.
Αντίθετα ο ξεκάθαρος στόχος μας ενδυναμωμένος με το πάθος ή την δύναμη της θέλησής μας είναι μια ένεση υλοποίησης του στόχου μας, με την "επανάληψη" που σταθεροποιεί την δύναμη, την ένταση ή τον παλμό των σκεπτομορφών/σκεπτοσυγκινήσεων.

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ:
με τα οποία οι σκεπτομορφές εκφράζονται είναι τα ίδια με αυτά της αύρας! 
Η λαμπρότητα και η ένταση των χρωμάτων αντιστοιχούν γενικά στη δύναμη και στη δραστηριότητα των αισθημάτων.
Μπορούμε να ταξινομήσουμε τις σκεπτομορφές σε 3 κατηγορίες:
1.αυτές που έρχονται σ' επαφή με τον δημιουργό τους,
2.αυτές που έρχονται σ' επαφή και με άλλους ανθρώπους και 
3.αυτές που είναι προσωπικές.
Εάν δηλαδή η σκέψη μου αφορά μόνο εμένα τον ίδιο/ την ίδια ή είναι ένα προσωπικό συναίσθημα, η μορφή παραμένει κοντά στο δημιουργό (σ'εμένα).
Με το που θα βρεθώ σε παθητική κατάσταση, με απενεργοποιημένες τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου, η σκεπτομορφή θα επιστρέψει και θα εκφορτιστεί πάνω μου.
Ο μαγνήτης της καρδιάς μου μπορεί να έλξει και τις σκεπτομορφές άλλων ανθρώπων που είναι ίδιας δόνησης με τις δικές μου.
Μια μακροχρόνια επανάληψη της ίδιας μου σκέψης, μπορεί να διαρκέσει για χρόνια και να αποκτήσει την όψη και την ισχύ μιας αληθινής ζωντανής Οντότητας.
Το Σύμπαν ολόκληρο είναι Νοητικό! και μεις με τον τρόπο που σκεπτόμαστε και αισθανόμαστε δημιουργούμε τόσο τα "κλουβιά" μας στα οποία εγκλωβιζόμαστε όσο και την ύπαρξη ενός ιδανικού κόσμου που θέλουμε να ζούμε. 
Οι σκεπτομορφές μας επιδρούν πάνω μας, τείνοντας να αναπαραχθούν με τη δύναμη της συνήθειας τόσο της ίδιας σκέψης όσο και την αναπαραγωγή του ίδιου συναισθήματος. 
Αν ο άνθρωπος έχει φτάσει στα Ανώτερα επίπεδα συνείδησης αυτό μπορεί να φανεί χρήσιμο. Αν όμως η συνειδητότητά του είναι χαμηλή, αυτό αποτελεί εμπόδιο στην εξέλιξή του, διότι σκιάζεται η Νοητική Όραση του και διευκολύνεται ο σχηματισμός ψυχικών προδιαθέσεων ή επίμονων και λαθεμένων συνηθειών που μπορούν να καταντήσουν πραγματικά "βίτσια".
Ο άνθρωπος ασταμάτητα δημιουργεί στο περιβάλλον του ένα κόσμο δικό του, κατοικούμενο απ' τα προιόντα της φαντασίας του, της σκέψης του, των παρορμήσεών του και των παθών του. Αυτές οι σκεπτομορφές παραμένουν στην αύρα του, αυξάνουν σε αριθμό και ένταση και ορισμένες φτάνουν να ελέγχουν σε τέτοιο βαθμό τη Νοητική και Συγκινησιακή ζωή του, που ο άνθρωπος αυτός υπακούει στις παροτρύνσεις τους αντί να σκέπτεται ελεύθερα και λογικά. Έτσι δημιουργούνται οι συνήθειες και πλάθεται ο χαρακτήρας του.
Επίσης, καθώς ο άνθρωπος αφήνει πίσω του μια σειρά σκεπτομορφών, όταν περπατούμε στο δρόμο βυθιζόμενοι σ' ένα ωκεανό σκέψεων που προέρχονται από άλλους, αν για λίγο αδειάσουμε το νου μας, οι σκέψεις των άλλων αμέσως μας διαπερνούν κι αν κάποια απ' αυτές τις σκέψεις "κλέψει" την προσοχή μας, ο Νους μας την οικειοποιείται, την κάνει δική του, την ενισχύει με την ενέργειά που της προσθέτει κι έπειτα την προβάλλει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσει να επηρεάσει και κάποιον άλλο.
Γι αυτό μπορεί να μην ευθυνόμαστε για τις "αιωρούμενες" σκέψεις που κυματίζουν τριγύρω μας, όμως γινόμαστε υπεύθυνοι όταν τις συλλέγουμε, τις επεξεργαζόμαστε και τις προβάλλουμε ενισχυμένες!
Ο "υπνωτισμός" είναι ένα πεδίο που χρησιμοποιεί σκεπτομορφές που προβάλλει ο Υπνωτιστής στον υπνωτιζόμενο. 
Εάν μια σκεπτομορφή απευθύνεται σ 'έναν άλλο άνθρωπο, κινείται προς αυτόν και μπορεί να προκαλέσει τα ακόλουθα:
1.Εάν στην άυρα του ανθρώπου βρίσκεται ύλη ικανή να συντονιστεί με τις δονήσεις της σκεπτομορφής, αυτή παραμένει κοντά του ή και μέσα στην αύρα του, και μόλις παρουσιάζεται η ευκαιρία εκτονώνεται αυτόματα, τείνοντας να δυναμώσει στον άνθρωπο το δικό της τύπο δόνησης. Εάν ο άνθρωπος, που είναι "στόχος" κάποιας σκεπτομορφής, βρίσκεται εκείνη τη στιγμή απασχολημένος, ή είναι έντονα συνεπαρμένος από κάποιες ιδέες, η σκεπτομορφή δεν μπορεί να εκφορτιστεί σε εκείνο το νοητικό σώμα που ήδη δονείται με διαφορετικό τρόπο, και παραμένει κοντά μέχρι το νοητικό σώμα να γίνει αρκετά ήρεμο, ώστε να της επιτρέψει την είσοδο: τότε εκφορτίζεται αμέσως. Κάνοντάς το αυτό, μοιάζει να δείχνει πολλή εξυπνάδα και προσαρμοστικότητα, έστω κι αν δεν πρόκειται παρά για μια δύναμη η οποία δρα προς την κατεύθυνση της μικρότερης αντίστασης, αφού ασκήσει πίεση προς μια κατεύθυνση και εκμεταλλευτεί το πρώτο κανάλι που βρίσκει ανοιχτό. Προφανώς, με την επανάληψη της ίδιας σκέψης, αυτά τα στοιχεία ενισχύονται και η ζωή τους επιμηκύνεται. 
2.Εάν αντίθετα στην αύρα δεν υπάρχει ύλη ικανή να ανταποκριθεί, η σκεπτομορφή δεν μπορεί να επιδράσει σε αυτόν τον άνθρωπο. Αναπηδά λοιπόν με μια δύναμη ανάλογη με τη δύναμη με την οποία ήρθε και επιστρέφει στο δημιουργό της. Έτσι για παράδειγμα, η επιθυμία για ποτό, δεν θα μπορούσε να διαπεράσει το σώμα ενός ανθρώπου που είναι απόλυτα εγκρατής: αυτή θα προσέκρουε στο αστρικό του σώμα χωρίς να μπορέσει να το διαπεράσει και θα επέστρεφε στο δημιουργό της.
Αυτή η αλήθεια εκφράζεται με το παλιό ρητό, με το οποίο οι "κατάρες" και οι "ευλογίες" επιστρέφουν στο σπίτι τους και εξηγεί τις περιπτώσεις κτά τις οποίες αρνητικές σκέψεις που εστάλησαν προς έναν καλό και εξελιγμένο άνθρωπο δεν τον άγγιξαν καθόλου, αλλά επέδρασαν πάνω στο δημιουργό τους, κάποιες μάλιστα φορές με τρομερά δηλητηριώδες αποτέλεσμα. 
ΑΓΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ, αποτελούν την καλύτερη προστασία ενάντια στις επιθέσεις εχθρικών αισθημάτων και σκέψεων.
Αντίθετα μια σκεπτομορφή ΑΓΑΠΗΣ και ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ για προστασία, κατευθυνόμενη με δύναμη προς ένα αγαπητό πρόσωπο, συμπεριφέρεται σαν ένας πραγματικός πράκτορας προστασίας: ψάχνει όλες τις ευκαιρίες για να υπηρετήσει και να υπερασπιστεί, ενισχύει τις φιλικές ενέργειες και εξασθενεί τις αντίθετες που πλησιάζουν την αύρα. Αυτή μπορεί να προστατεύσει το αντικείμενό της από τις μη αγνές επιρροές, απο την ευερεθιστότητα, από το φόβο κλπ.
Έτσι οι φιλικές σκέψεις και οι ειλικρινείς ευχές δημιουργούν και διατηρούν ζωντανό αυτό που στην πραγματικότητα αποτελεί ένα "φύλακα άγγελο", που παραμένει δίπλα στον άνθρωπο, όπου κι αν βρίσκεται αυτός. 
Μια "σκέψη αγάπης", που στέλνεται από έναν άνθρωπο σε κάποιον άλλο, έχει το αποτέλεσμα να μεταφέρει μια ποσότητα Δύναμης και Ύλης απο τον άνθρωπο που εξέπεμψε τη σκέψη προς σ'αυτόν που τη λαμβάνει.
Όταν η σκέψη ή η επιθυμία είναι αρκετά δυνατή μπορεί να 'χουμε τις ακόλουθες συνέπειες:
1.να εμφανιστεί , με μεσμερική επίδραση, η εικόνα αυτού που έστειλε τη σκέψη στο νου του ανθρώπου στον οποίο αυτός επιθυμεί να εμφανιστεί. 
2.να διεγείρει με τον ίδιο τρόπο τις ψυχικές δυνάμεις του προσώπου ώστε να γίνει ικανός να δει τον αστρικό επισκέπτη.
3.να προκαλέσει μια "προσωρινή υλοποίηση" η οποία να είναι φυσικά ορατή.
Οι εμφανίσεις τη στιγμή του θανάτου, που δεν είναι πολύ σπάνιες, συχνά είναι στην πραγματικότητα η Αστρική Μορφή του ετοιμοθάνατου, αλλά μπορούν να είναι και σκεπτομορφές δημιουργημένες από την έντονη επιθυμία να δει κάποιον φίλο πριν πεθάνει. 
Επίσης, ένα οικογενειακό φάντασμα μπορεί να είναι: 
1.μια σκεπτομορφή,
2.μια εξαιρετικά ζωντανή εκδήλωση στο αστρικό φως,
3.ένας πρόγονος ακόμα δεσμευμένος στη γη, που συχνάζει σε ένα συγκεκριμένο τόπο, εκεί που πιθανόν υπήρξε ένα μεγάλο πάθος, πόνος ή μίσος κλπ. Έτσι παρουσιάζεται μια τόσο ισχυρή δράση στο αστρικό φώς , που οι άνθρωποι που μόλις διαθέτουν ψυχικές δυνάμεις μπορούν να το αισθανθούν, ακόμη κι αν βρεθούν αργότερα στο μέρος αυτό. Μια ελαφρά αύξηση της ευαισθησίας θα επέτρεπε σε αυτούς να δουν και τη σκηνή (περιπτώσεις στοιχειωμένων σπιτιών και αρνητικές επιρροές των χώρων αυτών όπως π.χ εγκλήματα που διαπράχθησαν). 
Μια ιδιαίτερα ισχυρή και συγκεντρωμένη σκέψη, είτε ευχή είτε κατάρα, προκαλεί τη γέννηση ενός στοιχειακού, το οποίο είναι ένας ζωντανός συσσωρευτής, εξοπλισμένος με έναν ορολογιακό μηχανισμό, που μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να εκφορτίζεται σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες! 
Μια αρκετά ισχυρή επιθυμία - όπως μια παρατεταμένη αγάπη ή ένα δηλητηριώδες μίσος - δημιουργεί, μια για πάντα, μια ΟΝΤΟΤΗΤΑ, η οποία κατόπιν προσκολλιέται εντελώς στο δημιουργό της και εκτελεί το έργο για το οποίο δημιουργήθηκε, όποιες κι αν ήταν εκ των υστέρων οι προθέσεις και η επιθυμία του δημιουργού! Μια απλή ανάκληση δεν αρκεί για να αναστείλει τη δράση της, με τον ίδιο τρόπο που η σκέψη δεν μπορεί να σταματήσει τη σφαίρα που έχει ήδη φύγει! Αλλά η ισχύς της μπορεί να εξουδετερωθεί σε μεγάλο βαθμό αν ακολουθηθεί από αντίθετες σκέψεις. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ένα στοιχειακό τέτοιου τύπου, όταν δεν κατορθώνει να εκφορτίσει την ενέργειά του στο πρόσωπο προς το οποίο κατευθύνεται ή στο δημιουργό του, μπορεί να γίνει ένα είδος "περιφερόμενου δαιμόνιου", που έλκεται απο κάθε άνθρωπο που έχει συγγενικά αισθήματα, κι αν είναι αρκετά ισχυρό μπορεί να καταλάβει κάποιο περιφερόμενο φάντασμα για να μπορεί πιο εύκολα να διατηρεί την ενέργειά του. Αυτά τα στοιχειακά μπορούν να λειτουργήσουν ερχόμενα σ'επαφή με κάποιο μέντιουμ, αποκτώντας επιρροή σε ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα μπορούσε να υποτάξει στη θέλησή του. Αυτά τα στοιχειακά είτε είναι σχηματισμένα συνειδητά είτε ασυνείδητα, έτσι και γίνουν περιφερόμενοι δαίμονες, προσπαθούν να διατηρηθούν λειτουργώντας σαν βαμπίρ από τη ζωτικότητα των ανθρώπινων όντων αλλάζοντας τα φορτία των ανθρώπων και καταλήπτοντας τα και παράγοντας ευκαιριακά μικρά φαινόμενα.
====================ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ====================
 
Ένας ζωγράφος κατασκευάζει με την ύλη του νοητικού του σώματος μια αντίληψη της μελλοντικής δουλειάς του, την προβάλλει στο χώρο μπροστά του, την κρατά στη ζώνη του νου του και στην συνέχεια την αντιγράφει.
Αυτή η σκεπτο-συγκινησιακή μορφή διατηρείται και μπορεί να θεωρηθεί το αόρατο αντίτυπο του πίνακα, που αργότερα θα εκπέμψει τις χαρακτηριστικές του δονήσεις και θα επιδράσει σε όλους όσους έρθουν στη σφαίρα επιρροής του.
                                   

Με τον ίδιο τρόπο ένας συγγραφέας, κατασκευάζει στην νοητική ύλη τις εικόνες των προσώπων του έργου του και μετά κατά βούληση, κινεί αυτές τις μαριονέτες σύμφωνα με κάποιο σχέδιο, ώστε η πλοκή του έργου να πραγματοποιείται πραγματικά μπροστά του.
Το αποτέλεσμα μιας παρόμοιας περίπτωσης είναι περίεργο! Ένα απατηλό πνεύμα μπορεί να κινητοποιήσει τις εικόνες και να τις κάνει να δρουν με τρόπο διαφορετικό απο εκείνο που καθορίζει ο συγγραφέας. Έτσι η δράση εξελίσσεται με έναν τρόπο εντελώς διαφορετικό απο΄αυτόν που είχε αρχικά συλλάβει.
Διαβάζοντας το βιβλίο, ο αναγνώστης που συγκεντρώνει απόλυτα την προσοχή του, μπορεί να έρθει σε επαφή με την αρχική σκεπτομορφή και να δει τη σύλληψη του συγγραφέα κατά την εποχή που έγγραφε το έργο. Μέσα από τη σκεπτομορφή μπορεί να φτάσει στον ίδιο το συγγραφέα και με τον τρόπο αυτό ο αναγνώστης μπορεί να λάβει συμπληρωματικές διδασκαλίες ή διευκρινήσεις σε δύσκολα σημεία. 
Όταν η συγγραφή ενός βιβλίου γίνεται με πνευματικό οδηγό τότε δύναται να μυήσει τους αναγνώστες, ανάλογα με τη δόνηση που φέρει και στον βαθμό που η συνείδησή του το επιτρέπει. 
Στο νοητικό και αστρικό κόσμο υπάρχουν πολλές εκδοχές γνωστών ιστοριών, των οποίων κάθε χώρα έχει συνήθως ειδική έκδοση, πχ φορούν την εθνική τους ενδυμασία. Εξαιρετικές σχεδόν ζωντανές σκεπτομορφές είναι τέτοιες όπως : του Σέρλοκ Χόλμς, του Ροβινσώνα Κρούσου, των ηρώων του ΣΑΙΞΠΗΡ! κλπ...
Στην πραγματικότητα, στο αστρικό επίπεδο υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός σκεπτομορφών σχεδόν μόνιμου χαρακτήρα, οι οποίες συνήθως είναι το αποτέλεσμα της συσσωρευμένης εργασίας πολλών γενεών, μιας και οι συγγενικές σκεπτομορφές τείνουν να ομαδοποιούνται για να σχηματίζουν ένα είδος συλλογικής οντότητας.  Πολλές απ' αυτές αναφέρονται στη λεγόμενη θρησκευτική ιστορία και η επίδρασή τους στους διαισθητικούς αποτελεί το αίτιο της δημιουργίας πολλών διηγήσεων.
Στη δεξαμενή του Συλλογικού Ασυνείδητου, υπάρχουν ομαδοποιημένες σκεπτομορφές καθώς και αρχέτυπα. Ένας ενορατικός συγγραφέας μπορεί να ενεργοποιήσει τέτοιες σκεπτομορφές και να λειτουργήσει όλες εκείνες τις ιδιότητες και χαρακτηριστικά που φέρουν, αντλώντας πληροφορίες σπάνιες υπό μορφή σκεπτοδονήσεων που αρχικώς λαμβάνει ως διάμεσος γραφέας και στη συνέχεια τα γραπτά του εκπέμπουν αυτές τις σκεπτοδονήσεις στους αναγνώστες.  
Τα ιδιαίτερα αυτά αναγνώσματα είναι ΜΥΗΤΙΚΕΣ ΜΗΤΡΕΣ και οι γνώσεις μπορούν να αποτελέσουν ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, αφού αποκωδικοποιούν άγνωστους κώδικες της δημιουργίας. 
Μια σκεπτοδόνηση αναπαράγει σκέψεις τύπου ανάλογου με εκείνον της σκέψης απο την οποία ξεκίνησε. Ενώ η σκεπτομορφή αναπαράγει την ίδια την σκέψη.
Οι "εκπομπές" μπορούν να αγγίξουν χιλιάδες ανθρώπους και να προκαλέσουν σε αυτούς σκέψεις του ίδιου επιπέδου με εκείνου της αρχικής , χωρίς καμία απο αυτές να είναι ίδια με την αρχική. Αντίθετα η σκεπτομορφή μπορεί να αγγίξει μόνο ένα μικρό αριθμό ανθρώπων, αλλά αναπαράγει ακριβώς την αρχική ιδέα. Οι εικόνες μέσα σ'ένα βιβλίο αναπαράγουν τις δομημένες σκεπτομορφές ή και κατευθύνουν την ελεύθερη αναδημιουργία παρόμοιων σκεπτομορφών ανάλογα με το βαθμό φαντασίωσης του κάθε αναγνώστη. Επίσης συνδέει το γνωστικό με το εικονικό και η πληροφορία κωδικοποιείται μέσω των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου. Άρα μέσω της οπτικοποίησης μιας πληροφορίας όπως δουλεύουν τα σύμβολα και τα αρχέτυπα, "μαθαίνω" καλύτερα και συγκρατώ στην μνήμη μου περισσότερα δεδομένα!

 ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΩΝ & ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ:
Οι ανακριβείς σκέψεις και τα αισθήματα εκδηλώνονται σαν ασαφή σύννεφα. Οι ακριβείς σχηματίζουν απόλυτα σχηματοποιημένες μορφές. Έτσι μια μορφή στοργής καλά χαρακτηρισμένη, που κατευθύνεται προς ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, παίρνει τη μορφή σφαίρας. Μια τρυφερή σκέψη μοιάζει κάπως με πουλί, με το κεντρικό μέρος κίτρινο και δύο προβολές με τη μορφή φτερών χρώματος ζωηρού ροζ. Μια σκέψη αγάπης για όλο τον κόσμο γίνεται ένας ήλιος χρώματος ροζ με ακτίνες σε όλες τις κατευθύνσεις. 
Οι σκέψεις στις οποίες κυριαρχεί ο εγωϊσμός ή η απληστία συνήθως παίρνουν μια μορφή γάντζου. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτοί οι γάντζοι προσκολλιούνται γύρω από το επιθυμητό αντικείμενο. Γενικά η ενέργεια μιας εγωϊστικής σκέψης κινείται σε κλειστή καμπύλη και αναπόφευκτα γυρίζει να εκτονωθεί στο επίπεδό της. Αντίθετα μια σκέψη ή ένα συναίσθημα αλτρουϊστικό εκτοξεύεται σε ανοικτή τροχιά και έτσι δεν επιστρέφει - αλλά εισχωρεί στο ανώτερο επίπεδο, γιατί μόνο σε μια ανώτερη ατμόσφαιρα με την επιπλέον διάσταση μπορεί να βρει χώρο για την επέκτασή της. Έτσι ανοίγει μια πόρτα διαστάσεων ανάλογης με την διάμετρό του και δημιουργεί ένα κανάλι μέσα από το οποίο τα ανώτερα επίπεδα μπορούν να ρίξουν τις ακτίνες τους στα κατώτερα, συχνά με θαυμάσια αποτελέσματα γι' αυτόν που έκανε τη σκέψη και για τους άλλους, όπως στην περίπτωση της "προσευχής", (οι προσευχές εισακούονται)!
Στα ανώτερα επίπεδα υπάρχει μια άπειρη ροή δύναμης πάντοτε έτοιμης να δράσει και να διαχυθεί μόλις της προσφερθεί το κατάλληλο κανάλι!
Μια σκέψη εντελώς αλτρουϊστικής ευσέβειας δημιουργεί ένα τέτοιο κανάλι καθώς το πιο ευγενές μέρος της σκέψης αυτής ανυψώνεται με την πηγή. Η απόκρισή του συνίσταται σε κάθοδο της θεϊκής ζωής που ενισχύει και εξυψώνει εκείνον που δημιούργησε το κανάλι και διασκορπίζει γύρω του μια ισχυρή ευεργετική επίδραση η οποία προέρχεται απο την δεξαμενή που υπάρχει στα ανώτερα επίπεδα για τη βοήθεια της ανθρωπότητας.              Αυτό το γεγονός μέσω του οποίου μπορεί να αυξηθεί η δεξαμενή πευματικής ενέργειας, συνιστά την "αλήθεια", η οποία περιέχεται στην καθολική ιδέα των έργων υπερδωρεάς.   Τα "Νιρμανακάγια" βρίσκονται σε στενή σχέση με αυτή τη μεγάλη δεξαμενή δυνάμεων. 
Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ δημιουργεί ένα δεσμό με την δεξαμενή αυτή που σ'ένα ενορατικό μοιάζει σαν ένα είδος φωτεινής γραμμής ή σαν ένας λώρος μέσω του οποίου ρέουν μαγνητικά ρεύματα.
Μια έντονη περιέργεια ή μια μεγάλη επιθυμία για γνώση παίρνει τη μορφή ενός κίτρινου φιδιού. Μια έκρηξη οργής ή ένας εκνευρισμός μοιάζει σαν μια κόκκινη και πορτοκαλιά αστραπή. Η παρατεταμένη οργή σαν ένα μυτερό στιλέτο κόκκινου χρώματος. Η οργισμένη ζήλια σαν ένα καφέ φίδι. Οι μορφές που παράγονται απο ανθρώπους που έχουν τον πλήρη έλεγχο του ΝΟΥ και των ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ και που είναι εκπαιδευμένοι στον διαλογισμό, εμφανίζονται καθαρές, συμμετρικές και μεγάλης ομορφιάς. Συχνά αναπαριστούν τρίγωνα, αστέρια με 5 κορυφές, εξάγωνα, σταυρούς κλπ . Όλα αυτά δείχνουν σκέψεις που σχετίζονται με την κοσμική τάξη ή μεταφυσικές έννοιες.
Η δύναμη μιας σκέψης που δημιουργείται απο την ένωση ενός αριθμού ανθρώπων είναι πάντοτε πολύ μεγαλύτερη από το άθροισμα των επιμέρους σκέψεων. 

Η ΜΟΥΣΙΚΗ παράγει επίσης μορφές οι οποίες δεν είναι σκεπτομορφές με την πραγματική έννοια της λέξης, εκτός κι αν θεωρηθούν προϊόν της σκέψης του συνθέτη, η οποία εκφράζεται απ' τον καλλιτέχνη μέσα από το όργανο το οποίο χρησιμοποιεί. 
Αυτές οι μουσικές μορφές ποικίλλουν ανάλογα με το είδος της μουσικής, με το όργανο και με την ικανότητα του εκτελεστή. Η μουσική υφή ανάμεσα στις μορφές που παράγει στην  ίδια μουσική ένα φλάουτο κι ένα βιολί έχει διαφορά. Έτσι ένας πραγματικός καλλιτέχνης ακτινοβολεί την ομορφιά της μορφής που παράγει με τη μουσική του ενώ ένας κακός μουσικός με την ίδια μουσική μπορεί να παράγει ένα άχρωμο αποτέλεσμα.
Η μουσικές μορφές παραμένουν για ένα διάστημα, μιας-δυο ώρες, και συνεχίζουν να εκπέμπουν παντού τις δονήσεις τους ακριβώς όπως μια σκεπτομορφή.
Οι μουσικές μορφές αλλάζουν πολύ ανάλογα με τους συνθέτες.
Μια ουβερτούρα του Βάγκνερ παράγει ένα υπέροχο σύνολο σαν να είχε σχηματιστεί από πύρινα και όχι πέτρινα βουνά. 
Μια φούγκα του Μπαχ  σχηματίζει μια τακτοποιημένη μορφή, που χαρακτηρίζεται από τόλμη και ακρίβεια, από τραχιά αλλά συμμετρική όψη, με παράλληλα ρυάκια ασημένιου, χρυσού και ρουμπινί χρώματος, που διατρέχουν τη μορφή εκδηλώνοντας τις διαδοχικές εμφανίσεις του μοτίβου. 
Ένα τραγούδι του Μέντελσον σχηματίζει ένα αέρινο κτίριο, σαν ένα υδατογράφημα επικαλυμμένο με άργυρο.
Οι μορφές που δημιουργούνται απ'τους εκτελεστές είναι εντελώς διακριτές απ' τις σκεπτομορφές που εκπέμπει ο ίδιος ο συνθέτης, οι οποίες συχνά παραμένουν για χρόνια ή ακόμα και για αιώνες εάν ο συνθέτης εκτιμιέται αρκετά και είναι κατανοητός, ώστε η αρχική του σύλληψη να ενισχύεται απο τις σκέψεις των θαυμαστών του. Ορισμένες φορές εμφανίζονται πλήθη πνευμάτων της φύσης που θαυμάζουν τις μουσικές μορφές και βυθίζονται στα κύματα επιρροής που αυτές εκπέμπουν!
Οι κλίμακες και τα αρπίσματα παράγουν γιρλάντες και καμπύλες. 
Ένα τραγούδι με επωδό, παράγει έναν αριθμό μαργαριταριών περασμένων σε ένα αργυρό νήμα μελωδίας. 
Ένα χορικό τραγούδι αντίθετα παρουσιάζει ένα σύμπλεγμα νημάτων που ποικίλλουν σε πάχος και χρώμα.
Ένας ύμνος, όπως εκείνος που τραγουδούν στις παρελάσεις, σχηματίζει μια σειρά τριγωνικών μορφών, όπως οι κρίκοι μιας αλυσίδας. 
Ένα αγγλικανικό τραγούδι σχηματίζει λαμπιρίζοντα τμήματα εντελώς διαφορετικά απ' την ομοιόμορφη λάμψη ενός γρηγοριανού τραγουδιού, που δημιουργεί ένα αποτέλεσμα ανάλογο μ' εκείνο των σανσκριτικών στίχων.
Η στρατιωτική μουσική παράγει μια μακριά σειρά απο ρυθμικά δονούμενες μορφές. Οι ρυθμικοί παλμοί αυτών των δονήσεων τείνουν να ενισχύουν αυτούς των αστρικών σωμάτων των στρατιωτών, ώστε να αντικαθιστούν τη δράση θέλησης, η οποία λόγω κούρασης θα μπορούσε να είναι αδρανής. 
..................................................
Όλοι μα όλοι οι ήχοι, προκαλούν δονήσεις! και αντανακλούν μορφές σε σχήματα και αντίστοιχα χρώματα με το συναίσθημα που συνοδεύονται.
Η νότα της Γης στη συμφωνία των σφαιρών αντιστοιχεί στη νότα ΦΑ της μουσικής κλίμακας.
Η μελέτη των σκεπτομορφών, μας παρέχει τεράστιες δυνατότητες ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ αρκεί να κατανοήσουμε την αρχιτεκτονική δομή των σκέψεων και συγκινήσεών μας.

HERMENA 7












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου